از تاثیر میوه بر سلامت پوست آگاه هستید؟

خانوادههای گیاهخوار باید به دنبال غلات غنیشده با مقدار زیاد ویتامین D باشند. برخی از افراد مانند زنان مبتلا به چاقی و بیماریهای خود ایمنی، دارای سطوح پایین B6 هستند. به همین دلیل به این داروی تقویتی برای افراد دیابتی لقب کاملترین مکمل ایرانی ویژهی دیابتیها را میدهند. به طور مشابه، یک مطالعه ۲ هفته ای در افراد مسن سالمند مبتلا به بی خوابی نشان داد که نوشیدن ۱ فنجان (۲۴۰ میلی لیتر) آب میوه گیلاس قبل از خواب زمان خواب آنها را ۸۴ دقیقه افزایش داد. پتاسیم یکی از مهمترین مواد معدنی مفید برای سلامتی است که میزان فراوانی از آن در میوهها و سبزیجاتی مانند آووکادو، سیب زمینی شیرین، موز، آلو خشم و حتی پورهی رب گوجه فرنگی وجود دارد.

روغنهای گیاهی به خصوص دانه کتان ٬ آفتاب گردان ٬گلرنگ ٬ سویا ٬ بادام زمینی ٬ گردو و بادام و روغنهای ماهی ٬ روغن نباتی و روغن جوانه گندم ٬ کوهان شتر ٬ ذرت ٬ تخم مرغ ٬ جگر و مغز نیز حاوی مقادیری از این ویتامین میباشند.همچنین روغنهای اشباع شده ٬حرارت و اکسیژن از موارد از بین برندهٔ اسیدهای چرب ضروری میباشند.

۱۱. برای مغز مفید است. در زمان قدیم، زنان دانه به را می کوبیدند و در مقداری آب خیس می کردند و از لعاب به دست آمده ی آن، برای لوله کردن مو و صاف نگه داشتن آن استفاده می نمودند. ویتامینهایی که در دسته ویتامینهای محلول در آب قرار میگیرد. در ادامه این مقاله به بیان ویتامینهای مورد نیاز زنان در دورههای مختلف سنی میپردازیم. بدن زنان به مجموعه ویتامینهای B بسیار نیازمند است.

زنان در طول عمر خود و در مقطعها و سنین متفاوت به مواد مغذی خاصی نیاز دارند. پسران در سنین نوجوانی به حدود 11 میلیگرم در روز و دخترانی که به تازگی قاعدگی را تجربه میکنند به حدود 15 میلیگرم در روز نیاز دارند. نیاز کودکان به آهن بین 7 تا 10 میلیگرم در روز متغیر است.

دیدگاهتان را بنویسید