از خواص و فواید میوه خشک کیوی بیشتر بدانید – اخبار رسمی

خرمالو مقادیر قابلتوجهی ویتامین A دارد. ویتامین دی به دو صورت دی 2 (ارگوکلسیفرول) و دی 3 (کوله کلسیفرول) وجود دارد و هر دو نوع به طور مساوی برای سلامتی استخوان خوب هستند. یک میوه کامل 60 کالری و 8 گرم قند دارد ، این میوه برای پیشگیری و کنترل دیابت نوت 2 مفید است. البته تماس زیاد با نور خورشید نمیتواند سبب مسمومیت شما شود، چرا که بدنتان تولید این ویتامین را محدود میکند. از پزشکتان بخواهید تا مشخص کند که شما به مصرف مکمل ویتامین دی نیاز دارید یا نه.

کمبود ویتامین آ میتواند ناشی از اختلالات گوارشی یا رژیم غذایی بد باشد. همچنین، مطالعه ای در مینیاپولیس، آمریکا نشان داد که سطوح پایین ویتامین D بین زنان مسن با احتمال بیشتر اختلالات شناختی و خطر بیشتر زوال شناختی پیوند خورده است. مؤسسه مطالعات پوستی آمریکا توصیه می کند هنگامی که در معرض آفتاب قرار میگیرید، از یک کرم ضد آفتاب با spf حداقل 30 استفاده کنید.

همچنین باعث تقویت پوست، شکل گیری صحیح و حفظ سلامت دندان ها، رشد طبیعی بافتهای عضلانی و سالم نگه داشتن سیستم تولید مثلی می شود. 2) بیشتر در معرض تابش نور خورشید قرار بگیرید، اما نه خیلی زیاد، قرار گرفتن بیش از حد در معرض نور خورشید ممکن است باعث آفتاب سوختگی شود.

همان طور که می دانید قرار گفتن زیاد در معرض تابش خورشید ممکن است عوارضی مانند سرطان پوست و پیری زودرس پوست را به همراه داشته باشد. برای جذب ویتامین دی کافی تقریبا به 5 تا 15 دقیقه تابش نور خورشید به صورت، دست ها، پاها و کمرتان آن هم دو تا سه بار در هفته نیاز دارید.

دیدگاهتان را بنویسید