انواع ویتامین ب کدامند؟

1. آفتاب:تابش پرتو فرابنفش به پوست انسان باعث میشود که مادهای به نام دهیدروکلسترول با طی مراحلی در بدن در کلیه به ویتامین دی تبدیل شود. کلاژن از جمله پروتئین های در بدن است که برای عضلات، پوست و استخوان ها ضروری می باشد. پرتقال خشک شده دارای مقادیر زیادی از آنتی اکسیدان است که برای سلامت قلب مفید می باشد. به طور کلی هلو دارای قند بسیار بالایی است که افراد دارای دیابت باید در مصرف آن احتیاط کنند. مقامات بهداشتی توصیه می کنند مصرف 25 گرم فیبر در روز برای زنان و 38 گرم برای مردان ضروری است.

سیب خشک برای تولید انتقال دهنده عصبی و کاهش فشار خون و تقویت دستگاه ایمنی به دلیل داشتن اسید اسکوربیک مفید می باشد. در این میان کشمش از رایج ترین میوه های خشک می باشد. سدیم یکی از مهم ترین و ضروری ترین مواد معدنی برای بدن است که در تمام قسمت های بدن کاربردهای اساسی دارد.

ویتامین B6 محلول در آب بوده و برای تشکیل گلبولهای قرمز خون حیاتی است. بیوتین از یک حلقه «تتراهیدرویمیدیزالون» تشکیل شده که با یک حلقه «تتراهیدروتیوفن» ترکیب شده است. مطالعه ای که در سال 2013 انجام شد، نشان داد که مصرف جوز هندی عملکرد جنسی را حداقل در موش ها بهبود می بخشد.

در صورت مصرف داروهای موثر بر نتایج آزمایش بیمار باید آزمایشگاه را مطلع نماید. به طور کلی بدن انسان در طول سال به میوه های مختلف نیاز دارد اما در هر فصل زمان تمامی میوه ها وجود ندارد، از این رو باید از نوع خشک شده آن ها استفاده کند و از این طریق یم توانند مواد مغذی لازم بدن شان را تامین کنند. به طور کلی، مهم است که قبل از استفاده از هر مکملی با یک پزشک یا متخصص تغذیه مشورت کنید. همچنین کشمش نیز حاوی رسوراترول است که از پیری پوست جلوگیری می کند.

دیدگاهتان را بنویسید