اولین و بزرگترین جامعه پزشکی آنلاین

برای تعیین دز مناسب مصرفی به صورت قرص ویتامین دی باید همراه با تست خون، به پزشک مراجعه کنید. ویتامین b6 در بهبود حالات روحی، سلامت دستگاه عصبی، ساخت هموگلوبین، سوخت و ساز، تنظیم قند خون، تسکین و کاهش درد و ساخت پادتن ها برای محافظت از بدن در برابر بیماری ها نقش خیلی موثری دارد. بررسی ها نشان می دهد که خوردن آلو خشک باعث بهبود هضم غذا و سهولت اجابت مزاج می شود. بیشترین میزان مصرف روزانه ویتامین D3، ۳۰۰ تا ۴۰۰۰ واحد می باشد. هفتگی نسبت به میزان بیشتر ویتامین D که طی یک بار یا ماهانه مصرف شده است، مؤثرتر است.

تحقیقات اخیر دانشمندان حاکی از این امر هستند که مصرف میوه ها و سبزیجات با رنگ های مختلف این امکان را برای افراد فراهم می آورند تا بتوانند تمام مواد مورد نیاز بدن را بدست آورند، امری که با وجود هیچ مکمل و یا ویتامین های ساختگی میسر نخواهد بود. زمانی که ریز گرد های هوا زیاد می شوند و یا بیماری ها در کلنی شیوع می یابند. برای انسان، ویتامین D به مقدار کافی در غذا موجود نیست. برای ساختوساز قند در بدن و عملکرد اعصاب اهمیت دارد.

سنین قبل از سیسالگی، بهترین زمان است که استخوانهای بدن بیشترین تراکم لازم را بسازند. کمبود ویتامین دی به همراه علائم کمبود ویتامین دی است و عوارض کمبود ویتامین دی به این معنی است که استخوانهای بدن شما محافظت و حمایت کافی برای رشد و تراکم بیشتر را دریافت نمیکنند. بعد از این سن، یعنی همان سیسالگی تراکم استخوانها کم میشود و حفظ تعادل و همچنین قدرت ماهیچهها را تحت تأثیر قرار میدهند. بتاکاروتن موجود در پاپایا احتمال بروز بیماری آسم را کاهش میدهد.

ویتامین D در افراد بالای ۶۰ سال خطر افتادن به دلیل از دست دادن تعادل و ضعف عضلات که از علائم کمبود ویتامین دی هستند، را کاهش میدهد. معرض نور خورشید بود که تصور می شد نور مستقیم خورشید سل را از بین می برد. میلی لیتر می باشد، کاهش می دهد. مصرف فولیک اسید و فولات خطر نقص های جنینی به خصوص نقص های مغزی و نخاعی را کاهش می دهد. برای اجتناب از چنین ناراحتیهایی مصرف ویتامین B را افزایش دهید. ویتامین D و افزایش میزان عفونت ها هستند.

دیدگاهتان را بنویسید