بهترین قرص برای باردار شدن (داروهای تقویتی) – مشاوره پزشکی زنان 909

عناب هم منبع خوبی از ویتامین (C) و ریبوفلاوین هستند. گلابی خشک هنوز منبع خوبی از ویتامین (C)، آهن، (ویتامین K) و مس است. خواص میوه خشک کمک به کم خونی : میوه های خشک سرشار از مواد معدنی به خصوص آهن هستند ، به عنوان مثال آلو خشک مقدار زیادی آهن دارد که برای کسانی که مصرف گوشت آنها به هر دلیلی کم است ، مصرف این میوه توصیه می شود. یافته های آنها، بر اساس بررسی 19 آزمایش بالینی، طوفانی از مخالفت ها را ایجاد کرد، اما اثبات علمی بسیار کم بود.

همچنین به عنوان مثال خرما باعث افزایش سطح هموگلوبین خون که عملکرد اکسیژن رسانی را دارد می شود. خواص میوه خشک درمان و تقویت مو : عملیات خون رسانی با مصرف میوه خشک نسبت به حالت عادی بیشتر می شود و هر چه خون در سطح زیر پوست سر بیشتر در جریان باشد ، مواد مغذی برای مو بیشتر تامین می شود، در نتیجه رشد موها بهتر و از ریزش آنها جلوگیری می شود. مصرف میوه خشک باعث می شود تا مواد مغذی مورد نیاز مغز تامین شود و در نتیجه عملکرد مغز بهتر و خلاقیت مغز بیشتر شود.

این افراد مخصوصا سیگاریها نیازمند مصرف بیشتر ویتامین سی هستند. ۵. برای افراد مبتلا به دیابت مفید است. اگرچه بهترین راه دریافت ویتامین D، مواجهه ی سالم با نور خورشید است، کمبود این ویتامین امروزه شایع است و این خبری بد برای افرادی است که قصد بارداری دارند. سیب خشک که یک فنجان از آن حاوی ۱۰۴ کالری، ۳.۵ گرم فیبر است و اگر به دنبال یک میانوعده سبک هستید، سیب خشک انتخابی خوبی برای شما است. مویز که یک وعده از آن حاوی ۲۰۴ کالری و 5 گرم فیبر است.

گوجه فرنگی یک وعدهه آن ۶۹ کالری و ۳.۵ گرم فیبر را دارد. هلوی خشک که یک فنجان آن دارای ۱۹۱ کالری، ۶.۵ گرم فیبر است. مویز دارای ۳ گرم پروتئین در هر وعده، ۱۳٪ آهن روزانه و ۱۸٪ نیاز روزانهٔ یک فرد متوسط به پتاسیم است. بروکلی نیز حاوی پروتئین بیشتری نسبت به سایر سبزیجات است.

دیدگاهتان را بنویسید