تقویت اعصاب با این 8 روش – قوی ترین تقویت کننده اعصاب

این میوه سرشار از ویتامین سی می باشد که باعث می شود تا بیماری سرماخوردگی کوتاه شود. پژوهشها نشان میدهند مصرف مکملهای حاوی ویتامین C میتواند شدت و مدت بیماری را در عفونتهای دستگاه تنفسی فوقانی مانند سرماخوردگی کاهش دهد. استرس اکسیداتیو میتواند سلامت سیستم ایمنی را با مشکل مواجه کند و باعث ایجاد بسیاری از بیماریها میشود.

در آزمایشات مشخص شد گلیسیرریزین میتواند مانع فعالیت بیشتر این ویروس در بدن شود. بر اساس آزمایشات انجامشده، گلیسیرریزین عملکرد ضدویروسی دارد. بر اساس آمار تخمین زده میشود ۳۰ درصد سالمندان تحت تأثیر کمبود زینک قرار دارند. حدود ۲ میلیارد نفر در سراسر جهان دچار کمبود زینک هستند و کمبود این مادهی مغذی در سالمندان شایعتر است.

پژوهشها نشان میدهند سیر گلبولهای سفید خون از نوع محافظ مانند سلولهای کشنده طبیعی (NK) و ماکروفاژها را تحریک میکند و از این طریق در بهبود سلامت سیستم ایمنی مؤثر است. ویتامین ای نقشی مهم و اساسی در تنظیم غدد درونریز و سیستم عصبی ایفا و به طور طبیعی به متعادل کردن هورمونها کمک میکند. فرایند طبیعی مرگ یاخته فرایندی است که باعث حفظ سلامت سیستم ایمنی میشود. سلنیوم یک مادهی معدنی است که برای حفظ سلامت سیستم ایمنی ضروری است.

چراکه باید سلامت شما و جنین در حال رشدتان حفظ شود و هر دوی شما طی این ۹ ماه تمام مواد مغذی مورد نیاز خود را دریافت کنید. چه ویتامینهایی را باید همراه غذا مصرف کنید؟ با این حال، در افرادی که قبلا به بیماری آلزایمر مبتلا شده اند مصرف ویتامین E همراه با برخی از داروهای ضدآلزایمر ممکن است باعث بدتر شدن از دست دادن حافظه شود، همچنین ویتامین E از دست دادن استقلال و نیاز به کمک در افراد مبتلا به بیماری آلزایمر خفیف تا متوسط را به تاخیر می اندازد. در واقع، مطالعه ای در ۸۴۱۵۸ نفر نشان داده است که مصرف بیش از حد پلی فنل ها (به خصوص آنتوسیانین ها، فلاونول ها و کاتچین ها) با کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی در طی ۵ سال مرتبط بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید