خواص میوه به برای پوست، معده و لاغری – خاصیت و ارزش غذایی بِه

پوست بسیار خشک یا بسیار چرب و وجود آکنه هم میتواند پیامد کمبود ویتامین B در کودکان باشد. در برنامه مصرف ویتامین ها و املاح برای کودکان ویتامین D نیز حتما باید در نظر گرفته شود. برای مصرف مولتیویتامینهای مختلف، زمانهای متفاوتی توصیه شده است. بسیاری از داروها و مولتیویتامینهای موجود در ویترینها تنها یک حقهی تبلیغاتی بزرگ هستند. ویتامین C موجود در زعفران دارای غلضت بالایی است و میتواند یک اثر همافزایی با سایر مواد موثره و آنتیاکسیدانهای موجود در زعفران داشته باشد. ویتامین B2 یکی از ویتامینهای مهم بدن و ویتامین های زعفران ماست که در مقابل نور آفتاب تجزیه میشود و تامین آن برای افرادی که به طور مدام در معرض نور قرار دارند ضروری است.

نور خورشید یکی از بهترین منابع برای جذب ویتامین D است. شیر، پنیر، گوشت قرمز، آجیل، تخممرغ، ماهی، نان ذرت، سویا، لوبیا و غلات منابع غنی ویتامین B محسوب میشوند. تخممرغ، شیر، پرتقال، سیبزمینی، کدو حلوایی و هویج و به طور کلی سبزیجات زرد و نارنجی منبع غنی ویتامین A هستند که به تقویت بینایی، رشد بهتر پوست، مو و ناخن، استخوانها و تقویت سیستم ایمنی بدن کودک کمک میکنند. قرص زینک (Zinc) یا همان عنصر روی برای سلامت و رشد بدن، ترمیم زخم، تقویت سیستم ایمنی و زیبایی پوست و مو ضروری است.

برای بهبود ناباروری مردان: 298 تا 894 واحد بین المللی ویتامین E روزانه. بهتره برید خود ماهی رو بخورید تا اینکه برید قرص امگا 3 رو بخورید که تو قفسه فروشگاه مونده و بارها اکسید شده و ترکیبات شیمیایی و صنعتی بهش اضافه شده. البته این مواد دارویی خوب هستند و دارای غلظت مناسبی از ترکیبات زعفران هستند اما مصرف زعفران اصل بسیار بهتر از این عصارهها میباشد چرا که ویتامینها و مواد معدنی استخراج شده به مرور زمان دچار اکسیداسیون میشوند و کارایی خود را از دست میدهند. استاد بیوشیمی دانشگاه: دوستان همیشه یادتون باشد که مصرف خود مواد غذایی بسیار بهتر از مصرف عصارهها و ترکیبات مدتدار است.

از جمله دیگر مواد مغذی سیب میتوانیم ویتامین K، مس، منگنز، ویتامینهای A، E، B1، B2 و B6 را نام ببریم. این قرص حاوی عصاره دانه انگور، پروآنتوسیانیدین، کاروتنوئیدها، ویتامینهای D ،C ،E، انواع ویتامینهای گروه B، سیستین و مواد معدنی است. سیب خشک که یک فنجان از آن حاوی ۱۰۴ کالری، ۳.۵ گرم فیبر است و اگر به دنبال یک میانوعده سبک هستید، سیب خشک انتخابی خوبی برای شما است. میوهها بعلاوه حاوی آنتیاکسیدان پلیفنول هستند که نشان داده است این آنتیاکسیدان باعث بهبود کنترل قند خون میشود. ۱۳. پرتقال کربوهیدراتهای هوشمند(خوب) را تامین میکند و باعث جهش میزان قند خون نمیشود.

دیدگاهتان را بنویسید