خواص ویتامین سی برای بدن

ما برای ساخت کلاژن به ویتامین C نیاز داریم. این ماده برای سلولهای کودک شما ضروری بوده و مسلماً شما در طول بارداری به مقدار بیشتری از آن نیازمند هستید. به این دلیل که لولهی عصبی جنین در ماه اول بارداری شکل میگیرد، شروع مصرف مولتیویتامین قبل از اقدام به بارداری امری ضروری است. اگر دچار کم خونی باشید پزشک توصیههای لازم برای مصرف منابع آهن را به شما خواهد کرد. این ویتامین هم بصورت طبیعی در منابع گیاهی و جانوری موجود است و هم بصورت مصنوعی و قرص. زنانی که سابقهی خانوادگی نقص لولهی عصبی دارند، طبق منابع معتبر بهتر است روزانه 4 میلیگرم اسید فولیک مصرف کنند، اما توصیه میشود قبل از مصرف مکمل اضافی با پزشک خود مشورت کنید.

تقویت باروری: با مصرف مولتیویتامین نه تنها از سلامت کودکتان اطمینان پیدا میکنید، بلکه شانس باردار شدن خود را افزایش میدهید. سطح بالای ویتامین c در این ماده می تواند به کنترل التهاب و بهبود سلامت و ظاهر پوست کمک کند. فرقی نمیکند در چه رده سنی قرار دارید، نقش مصرف و خرید میوه در سلامت همه افراد جامعه بسیار مهم و و ضروری است.

توجه داشته باشید تغییر در رنگ ادرار به رنگ زرد تیره از عوارض جانبی عادی و بی ضرر مصرف ویتامین ب کمپلکس است . توجه داشته باشید که منبع اصلی ویتامین D نور خورشید میباشد. سه مطالعه یک گروه مطالعاتی را با غذاهای اصلی غنی شده با ویتامین A بهتنهایی و یک گروه دیگر را با همان غذاهای اصلی غیر-غنی شده مقایسه کرد. یکی از پیامدهای زندگی مدرن تغییر در سبک غذاهای مصرفی افراد است. به علاوه باید کلسیم را از منابعی مانند شیر، ماست یا سایر غذاهای غنی شده با کلسیم و یا از مکملها به دست آورید. اگر چه میتوانید با یک رژیم غذایی مناسب و متعادل تمامی نیازهای روزانهی خود به ویتامینها را تأمین کنید، اما بسیاری از پزشکان موافق مصرف مکملها توسط همهی افراد جامعه هستند.

بهبود تهوع بارداری: تحقیقات نشان داده زنانی که پیش از بارداری و در طی هفتههای اول بارداری مولتیویتامین مصرف کردهاند تهوع و استفراغ کمتری را در سهماههی اول بارداری تجربه کردهاند. مطالعات نشان داده بسیاری از زنان آمریکایی از این مادهی معدنی به حد کافی استفاده نمیکنند. در ادامه مقدار نیاز برخی از ویتامینها با توجه به شرایط کنونی شما توضیح داده میشود.

دیدگاهتان را بنویسید