معرفی و دانلود رایگان کتاب سبزیجات و میوه ها و خواص آنها

وجود چنین پیامدهایی در مورد نیاسین، ویتامین B6، فولات، کولین و ویتامین C، به اثبات رسیده است و باید به طور ویژه، در نظر گرفته شود. کمبود کولین میتواند باعث تورم در کبد شود. برای رفع چینوچروکهای پوستی، ماسک خرمالو میتواند یک گزینه عالی باشد. هنگام قرار گرفتن در معرض نور خورشید، پوست میتواند ویتامین D ایجاد کند.

برای سیستم عصبی، دستگاه گوارش و سلامت پوست مهم است. برای بینایی و سلامت پوست مهم است. موز بعلاوه میوهی خوبی برای تامین انرژی بدن است. ویتامینهای محلول در چربی، در سلولهای بدن ذخیره میشوند و به راحتی ویتامینهای محلول در آب، از بدن دفع نخواهند شد. در این بیماری، بدن بیش از اندازه آهن ذخیره میکند که این شرایط با مصرف زیاد ویتامین سی تشدید شده و در نهایت به آسیبهای بافتی منجر خواهد گردید. در موارد خفیف، کمبود تیامین در بدن به سردرد، زودخشمی، مشکلات گوارشی، یبوست و غیره منجر میشود. به عنوان مثال، نشان داده شده است که مصرف ویتامین B6 در سطوح بالا، برای مدت طولانی، باعث آسیب عصبی برگشت ناپذیر میشود.

بخشی از آنزیم مورد نیاز برای متابولیسم انرژی. بخشی از آنزیم مورد نیاز برای متابولیسم انرژی است. ماست: ماست به دلیل پروبیوتیک های موجود در آن برای سلامت روده شناخته شده است. همچنین در دستگاه گوارش، توسط باکتریهای مقیم روده تولید میشود. پیش ماده توسط بدن به ویتامین تبدیل میشود.

مصرف بیرویه ویتامینهای این گروه، موجب افزایش این دوز باقیمانده در خون میشود که به نوبه خود، ممکن است عوارضی را در پی داشته باشد. ۳- ترشی به, به درمان تنگی نفس کمک می کند. آب میوه به برای خوشبو شدن عرق، درمان بیماری های قلبی عروقی، بیماری های تنفسی، کم خونی و آسم مفید است.

دیدگاهتان را بنویسید