مولتی ویتامین: هر آنچه که باید دربارهی مولتی ویتامینها بدانید! – مجله سلامت دکترتو

توجه به این نکته مهم است که فعالشدن ویتامین D به داشتن مقادیر کافی منیزیم بستگی دارد. برای درمان کبد چرب راهکارهای گوناگونی وجود دارد که یکی از راحت ترین آن ها خوردن برخی میوه های مفید برای کبد چرب است که خیلی فوری آن را رفع می کنند. این ویتامین اثر بسیار اساسی در سوخ قندها در بدن و ساز و کار اعصاب دارد. از آنجا که پاپایا سرشار از آنتی اکسیدان و ویتامین است، میتواند بیماریهای قلبی را دور کند و اثر محافظتی کلسترول خوب با نام HDL را افزایش دهد.

مطالعات نشان میدهد که مصرف روزانه هزار و ۲۰۰ واحد از این ویتامین، با تقویت سیستم ایمنی بدن، خطر ابتلا به بیماریهای ویروسی به خصوص آنفلوآنزا را کاهش میدهد. همه این عوامل باید در کاهش خطر ابتلا به دیابت نوع ۲ و بیماریهای قلبی نقش داشته باشند. دو نوع کلسترولی که در خون وجود دارند باید در تعادل باشند. در چه صورتی باید از مکمل های ویتامین B استفاده کرد؟ البته در درمان کم خونی ها می توان همراه سنتروم، از قرص های فروس سولفات یا اسید فولیک و کپسولهای هماتینیک و ففول و شربت فروگلوبین هم استفاده کرد.

علاوه بر موارد بالا، ویتامین ث موجود در قرص اولترا ویتامین C ویتابیوتیکس سبب بهبود عملکرد سیستم عصبی و جذب بیشتر آهن در بدن می شود. در صورتی که پزشک تشخیص دهد استفاده از مواد غذایی ویتامین های لازم در بدن را تامین نمی کند می توانید از مکمل ها و قرص های ویتامین ب مصرف نمایید. این در شرایطی است که میزان مصرف روزانه این ماده مغذی نباید از 10,000 واحد بین المللی بیشتر شود، مگر این که پزشک آن را تجویز کرده باشد. اما آنچه حائز اهمیت است اینکه، اکثر مردم روزانه همه این مواد غذایی را مصرف نمیکنند، بنابراین استفاده از مکملها جهت برآوردن RDV بدن ضروری هستند.

موسسه پزشکی آمریکا مصرف 4,000 واحد بین المللی ویتامین D در روز را برای افراد بزرگتر از 9 سال توصیه می کند. به گفته شورای ویتامین D آمریکا، دریافت 2,000 واحد بین المللی ویتامین D در روز احتمالا برای بیشتر افراد کفایت می کند، در شرایطی که افراد سیاه پوست به مقدار بیشتری از این ویتامین نیاز دارند. اگر دستگاه گوارش سالمی می خواهید این میوه را مصرف کنید. این ویتامین را می توان از طریق مواد غذایی تامین کرد، به ویژه اگر ماهی های چرب مصرف کنید. در مصرف هیچ یک از این ویتامین ها نباید زیاده روی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید