میوه حاوی بسیاری از مواد مغذی مختلف است

آب این ویتامین ها را حل می کند، و بدن شما آنها را ذخیره نمی کند، بنابراین بیشتر آنها باید به صورت روزانه مصرف شوند. این شامل افزایش خطر ابتلا به افزایش وزن، دیابت نوع 2 و بیماری قلبی است. اسید فولیک اضافی و آهن برای یک نوزاد سالم بسیار مهم است. سلامت شما قبل از بارداری بر سلامت مادام العمر نوزاد شما تأثیر می گذارد. ویتامین C می تواند از جذب ویتامین B12 جلوگیری کند.

مصرف ویتامینهای گروه ب به خصوص ویتامینهای B1، B3، B6 و B12 که مسئول تولید انرژی و افزایش تولید گلبولهای سفید و قرمز خون هستند، برای افراد دیابتی ضروری است. گیاهی که این میوه را به بار میدهد درختچهای کوچک است که در سراسر جهان به ویژه در چین، امریکا، ژاپن، و اروپا میروید. خستگی، رنگپریدگی، ضعف و اختلال خواب از عوارض کمبود این ویتامین در بدن است. در ساخته شدن رنگدانه مو و پوست مؤثر است. اینوسیتول موجود در میوه خشک کیوی، سبب کنترل سطح قند خون می شود. ویتامین ها و مواد معدنی موجود در زعفران تحت عنوان ریز مغذیها طبقهبندی میشوند و این به معنی آن است که بدن ما به مقدار کمی از آنها احتیاج دارد.

همچنین زعفران دارای تعداد و مقدار زیادی از مواد معدنی است که میتواند بسیار برای بدن شما مفید باشد. در واقع هنگامی که میگوییم زعفران برای درمان افسردگی مناسب است منظور ما این است که زعفران دارای مواد مغذی است که میتواند منجر به این خاصیت شود. توجه داشته باشید که اگر سیگار می کشید یا حتی زمانی سیگار می کشیدید و در حال حاضرآن را ترک کرده اید، مصرف مقادیر زیاد A و بتا کاروتن ممکن است احتمال ابتلا به سرطان ریه را برای شما افزایش دهد.

چرا که گریپ فروت باعث کاهش بیماری های قلبی می شود. خوردن میوه به در پیشگیری از سکته مغزی و قلبی کمک موثری میکند. یکی از ویتامینهای ضروری برای فرایند خونسازی فولیک اسید یا همان فولات است. تولید مواد انتقال دهنده عصبی و همچنین میلین توسط بعضی از مواد شیمیایی موود در گوشت نارگیل بسیار باارزش است. میوه گیلاس به ویژه پلی فنولها(گروهی از مواد شیمیایی گیاهی است)که به مبارزه با آسیب سلولی، کاهش التهاب و بهبود کلی سلامتی کمک می کند.در واقع، رژیم های غنی از پلی فنول ممکن است در مقابل بسیاری از بیماری های مزمن، از جمله بیماری های قلبی، دیابت، ضعف ذهنی و برخی از سرطان ها محافظت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید