میوه پاپایا چیست – با خواص پاپایا برای سلامتی آشنا شوید

مقدار مشخصی برای مصرف ویتامین b12 برای افراد وگان تعریف نشده است اما در یک مطالعه علمی روزانه 6 میکروگرم ویتامین ب 12 برای این افراد پیشنهاد شد. میدانستید یک پاپایای کوچک حاوی ۳۰۰ درصد مقدار مجاز روزانه ویتامین C است؟ به این ترتیب اطمینان خواهید داشت که محصول مربوطه، واقعا حاوی همان مواد و ترکیباتی است که روی برچسب آن ارائه شده است. نوع اول رتینوئیدها با منشا حیوانی که حاوی رتینول می باشند. عده ای انجیر را به صورت تازه و برای یک میزه لذیذ استفاده می کنند. امروزه در اکثر نقاط جهان که بحث سلامت مورد توجه افراد است، مصرف مولتی ویتامین ها ، برای اطمینان از تامین ریزمغذی های مورد نیاز بدن، به موضوعی همه گیر تبدیل شده است.

همچنین ممکن است حیوانات آن را تبدیل کنند به ویتامین k2. تا به امروز مصرف خانواده ویتامین B بسیار کم دیده شده است که مضراتی را در پی داشته باشد؛ چرا که کل خانواده ی این ویتامین حیاتی محلول در آب می باشد. فیبر موجود در این میوه هم کلسترول بد خون را کاهش میدهد.

میوه به منبع غنی ویتامین C است و قادر است حدود 25% از میزان روزانه توصیه شده این ویتامین برای بدن را تامین کند. میوه خشک به دلیل از دست دادن آب، دارای قابلیت نگهداری طولانی تری نسبت به میوه های تازه می باشد و در اکثر موارد خواص میوه خشک از نوع تازه آن بیشتر خواهد بود. مصرف میوه ها به صورت ناشتا و به عنوان صبحانه با رساندن قند طبیعی به بدن میتونه به سوخت و ساز بهتر بدن کمک کنه و همچنین با فعال شدن آنزیم های مفید٬ فیبر و پروبیونیک به تحریک گوارش کمک میکنه و باعث پاکسازی روده از مواد مانده ی روزهای پیشین میشه.

ویتامین ای احتمال ابتلا به بیماری تباهی لکهی زرد یا دژنراسیون ماکولا را که در اثر افزایش سن به وجود میآید، کاهش میدهد. خونرسانی درست در کنار سلامت خونی که به گردن میرسد باعث افزایش اکسیژن موجود در بافتهای این ناحیه میشود که باعث جلوگیری و کاهش فرسایش آنها خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید