نجات از کبد چرب با آب فاتر|هشت روش درمان کبد چرب

کمبود ویتامین دی در بزرگسالان کاملاً مشهود نیست. ALA چربی اصلی در خانواده امگا ۳ است، گروهی از چربیها که فواید زیادی برای سلامتی دارند. طبق تحقیقات، چربیهای تشکیلدهنده ویتامین F – ALA و LA – چندین مزیت منحصر به فرد برای سلامتی دارند. در بدن، ALA به سایر اسیدهای چرب امگا ۳ مفید تبدیل میشود، از جمله اسید ایکوزاپنتانوئیک (EPA) و اسید دوکوزا هگزانوئیک (DHA)، ALA،EPA وDHA . اما حقیقت این است که از چندین دارو هم برای درمان ناباروری مردان استفاده میشود، از هورمون درمانی گرفته تا تزریق باروری مردان که مورفولوژی اسپرم (ساختار فیزیکی) و تحرک (حرکت) را بهبود میبخشد.

میوه ستارهای سرشار از فیبر است، و حدوداً حاوی 60٪ سلولز، 27٪ هم سلولز و 13٪ پکتین است. فرآورده های فرعی گوشت از جمله جگر و قلوه گاو سرشار از این ویتامین می باشند، اما برای دریافت ویتامین B1، مصرف زرده تخم مرغ نیز انتخاب خوبی است. منابع خوب ویتامین B3 عبارتند از: مرغ، گوشت گاو، ماهی تن، ماهی قزل آلا، شیر، تخم مرغ، گوجه فرنگی، سبزیجات دارای برگ تیره، مانند: کلم بروکلی، هویج، آجیل و دانهها، توفو و عدس، حبوبات و غلات.

افراد دارای پوست تیره و نوزادانی که از شیر مادر تغذیه می کنند نیز در این گروه قرار می گیرند. افرادی که بیشتر در معرض کمبود هستند شامل افراد مسن یا چاق ، افرادی که به اندازه کافی در معرض آفتاب قرار نمی گیرند ، افرادی با پوست تیره تر و افرادی که برای مدت طولانی داروهای خاصی مصرف می کنند، می باشند. قرار گرفتن در معرض آفتاب کافی معمولاً دو دوره در هفته و بین 5-20 دقیقه مناسب می باشد.

افراد مسن ، افرادی که در مراکز درمانی یا خانه نشین هستند و یا در معرض آفتاب کمی هستند ، افراد چاق که تحت عمل جراحی بای پس معده قرار گرفته اند و یا دچار سوء جذب چربی هستند، در معرض افزایش کمبود ویتامین دی می باشند. سبزیجات و میوههای تازه تنها حاوی مقادیر کمی سدیم هستند.

دیدگاهتان را بنویسید