نحوه مصرف ویتامین E

هم اسفناج و هم سایر سبزیجات با برگ سبز تیره مانند شاتوت، آروگولا یا کلم پیچ حاوی مقادیر خوبی از ویتامین B۱ هستند. در رژیم غذایی مردان 19 تا 70 ساله باید هر روز مقادیر کافی از ویتامین های A،B، C، D، K، E و روی و سلنیوم وجود داشته باشد.

مهم است که هر روز غذاهای مختلف را در رژیم غذایی بگنجانید. مقدار مجاز توصیه شده روزانه در رژیم غذایی برای ویتامین E طبیعی (RRR-آلفا توکوفرول) در بزرگسالان 15 میلی گرم (22 واحد بین المللی) در مردان و زنان، 15 میلی گرم (22 واحد بین المللی) در زنان باردار و 19 میلی گرم (28 واحد بین المللی) در زنان شیرده است. هر روز یک خوراکی یکسان نخورید و یک رژیم غذایی متعادل و متنوع داشته باشید. این ماده غذایی منبع خوبی از ویتامین D است.

کاروتنوئیدها و ویتامین A موجود در میوه فیسالیس میتواند سلامت چشم و بینایی فرد را افزایش دهند بنابراین افراد برای کاهش ابتلاء به آب مروارید میتواند به مصرف این میوه روی آورند. ویتامین D برای حفظ سلامت سیستم ایمنی ضروری است؛ اما نباید فراموش کرد که منبع اصلی ویتامین D نور خورشید است.

این میوه به سالم نگه داشتن بینایی، مراقبت از پوست، سیستم عصبی، سلامت استخوانها و دندانها کمک میکند. برای نگهداری این میوه، آنها را در یک کیسه کاغذی یا نزدیک پنجره و در معرض نور قرار دهید. ۱۱. در برابر مشکلات کیسه صفرا، التهاب رودهی بزرگ، آرتریت و نقرس از شما محافظت میکند. همچنین برای دفع کرم معده و سنگ کیسه صفرا، درمان بی خوابی و ورم چرکی کلیه ها، بهبود آنفولانزا و سرماخوردگی، تقویت معده، نرمی و لطافت پوست و بند آمدن خونریزی سینه موثر است. از آن جایی که محلول در چربی است، بدن آن را از طریق ادرار دفع نمیکند؛ بنابراین مصرف بیش از حد آن میتواند برای سلامتی مضر باشد.

دیدگاهتان را بنویسید