ویتامین B – (آشنایی با خانواده ب + نقش هر ویتامین B)

مصرف روزانه ویتامین D باید 400-800 IU در روز باشد. نیاز روزانه به کلسیم 1000-1500 میلی گرم در روز است. این میوه به دلیل وجود ترکیبات پلی فنولیک، خواص آنتی اکسیدانی شگفت انگیزی دارد.این آنتی اکسیدان ها با رادیکال های آزاد موجود در بدن مبارزه می کنند و روند پیری را کاهش می دهند و همچنین از بیماری های قلبی- عروقی و سکته مغزی نیز جلوگیری می کنند. همین امر باعث می شود خطر توسعه شرایطی همچون آترواسکلروزیس کاهش پیدا کند.

مقادیر کم کافئین میتواند به کاهش درد ناشی از بسیاری از سردردها کمک کند. برای آشنایی با تقویت مو به کمک ۲۰ روش موثر و طبیعی در خانه، این مطلب را در ستاره مطالعه کنید. وضعیت صحیح بدن- وضعیت خوب و درست بدن، عضلات ستون فقرات را قادر میسازد تا به عنوان یک ساختار حمایت کننده عمل کرده و فشار روی مفاصل ستون فقرات را کاهش دهد.

ارگونومی – اطمینان حاصل کنید که وضعیت قرار گرفتن شما روی صندلی مناسب است و تشک شما به اندازه کافی از ستون فقرات پشتیبانی میکند. بالش محکم – به نظر میرسد بالش محکم هنگام خواب به برخی از افراد کمک میکند اما ممکن است درد را در برخی از افراد تشدید کند.

در اغلب مواقع بدن نیاز خود را نسبت به این ویتامین از طریق مواد خوراکی تامین می کند. پزشک برای کاهش التهاب داروهای ضدالتهاب را تجویز می کند تا تورم کاهش پیدا کند. تجویز دوز بالاي بیوتین بیش از۵ میلی گرم در روز ۸ ساعت قبل از انجام آزمایش، موجب تداخل در نتایج آزمون می گردد. اسیدهای چرب امگا 3 باعث کاهش مواد شیمیایی التهابی در بدن میشود.

دیدگاهتان را بنویسید