ویتامین B – هر آنچه باید بدانید – فرادرس – مجله

در گیاهان پیش سازهایی از ویتامین A وجود دارد که به خانواده ترکیباتی به نام «کاروتنوئیدها» (Cartenoid) تعلق دارند. ویتامین D منجر به هایپرپاراتیروئیسم ثانویه شده و حتی موارد خفیف کمبود ویتامین D نیز منجر به افزایش جذب کلسیم از استخوان و کاهش توده استخوانی می گردد. برای جذب ویتامین K3 نیز باید به سراغ ذرت بروید.این ویتامین بسیار حساس میباشد و خیلی زود در اثر تماس با نور، اکسایش در هوای آزاد، یخزدگی، قرار داشتن در معرض اسیدها و قلیاهایی مانند پتاسیم و سدیم از بین میرود.با وجود این که ویتامینها برای سلامت بدن ضروریاند اما این بدین معنی نیست که به زور ویتامین به خورد خودتان بدهید.

کمک به درمان افسردگی، اضطراب و سایر مشکلات عصبی: در کنار درمان پزشکی، بسیاری از متخصصین از مکمل های ویتامین ب1 برای کمک به درمان بیماری های ذکر شده استفاده می کنند. حتی ممکن است خطر ابتلا به بیماری های قلبی، سرطان های خاص، مشکلات بینایی و اختلالات مغزی را کاهش دهد.

میوه های خشک به دلیل از دست دادن آب، دارای کالری و قند بالایی می باشند این مورد را می توان از دیدگاهی قاطع به عنوان یک مزیت در نظر گرفت با این که ممکن است از نظر برخی افراد به عنوان عیب شناخته شود اما در حقیقت سود و منفعت آن بیشتر از ضرر های آن است و برای پیشگیری از بروز عوارض باید از مصرف بی رویه این خوراکی خوشمزه خودداری نمود. 1. برخی از میوه های خشک مانند زردآلو سرشار از ویتامین A هستند ، که برای بینایی بسیار مفید است و سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند.

عوامل به وجود آورنده این درد متعدد هستند ولی برای رفع این دردها مصرف کامکوات موثر می باشد. به معطر:شکلی بیضی با انتهای مخروطی دارد. منظورمان این است که هر چیزی حدی دارد و نیازی نیست که به زور ویتامین جذب کنید. مصرف بیش از حد ویتامین E به عنوان سمیت ویتامین E شناخته می شود. علاوه بر این، یک بررسی نشان می دهد که مصرف بیش از حد ویتامین E با خطر بالاتر مرگ و میر ناشی از هر علتی مرتبط است. در ادامه به بررسی این ویتامینها، مواد غذایی حاوی آنها و عوارض کمبود ویتامینهای محلول در چربی میپردازیم.

دیدگاهتان را بنویسید