کدام میوه ، چه خاصیتی دارد؟

هر چه رنگ پوست شما تیرهتر باشد، هر چه از استوا دورتر باشید و هر چه با فصل گرما فاصله داشته باشید احتمال دریافت ویتامین D کافی از نور خورشید هم کمتر خواهد بود. اگر دچار بیماری های کبدی و کلیوی هستید، بدون نظر پزشک از مصرف مکملهای ویتامین A خودداری کنید. در ادامه شما را با تعدادی از خواص میوه های خشک شده آشنا می کنیم. با توجه به این که حجم میوه های خشک شده کم می باشد، بسیار خوش خوراک بوده و معده قادر است که مقدار زیاد آن را بپذیرد. در این مقاله از وبلاگ پزشکی اسنپدکتر به ارزش غذایی میوه خشک و نقشش در تغذیه می پردازیم.

صرف نظر از عادات غذایی خود، میتوانید به راحتی ویتامینها و مواد معدنی که برای سلامت مو مهم هستند را در رژیم غذایی خود بگنجانید. به تدریج میتوانید از ریزش مو ناشی از سوء تغذیه جلوگیری کنید. چگونه میتوانم بیشتر مواد مغذی لازم برای سلامت مو را مصرف کنم؟ اکثر این مواد مغذی با رعایت یک رژیم غذایی مناسب برای بدن تأمین میشوند.

ویتامین دی ( Vitamin D) را که کلسیفرول مینامند، یکی از ویتامینهای لازم برای بدن و از ویتامینهای محلول در چربی است، که به رشد و استحکام استخوانها از طریق کنترل تعادل کلسیم و فسفر کمک میکند. در مواد غذایی دو نوع ویتامین A وجود دارد: ویتامین A از قبل ساخته شده و پیش ساز ویتامین A که در بدن به ویتامین A تبدیل می شود. 5. احتمالا داروهایی مصرف میکنید که مانع جذب یا تبدیل ویتامین دی در بدنتان میشود.

شکی نیست که مصرف ویتامین D اهمیت زیادی دارد اما این که به چه میزان و از چه منبعی را نمیشود قطعی گفت. در این مقاله میخواهیم از اهمیت ویتامین د، چگونگی دریافت آن و لزوم استفاده از مکمل صحبت کنیم. اهمیت ویتامین D آنقدر زیاد است که درباره این ویتامین نه تنها مقالههای علمی بهروز وجود دارد بلکه در روایتها و داستانها هم به آن پرداخته شده است. نکتهای که شاید از آن بیخبر باشید سلامت روده است. علاوه بر این، پیام رسانهای شیمیایی را فرموله میکند تا از یک اندام به اندام دیگر بروند و دستورالعملهایی را صادر کنند که به حفظ بقای ما کمک کند.

دیدگاهتان را بنویسید