کمبود ویتامین دی – آزمایشگاه دی تبریز|آزمایشگاه تبریز |خانم دکتر نیکوش

اگر رژیم غذایی خوبی ندارید و به مقدار کافی ویتامین ث دریافت نمیکنید، مکملهای ویتامین سی انتخاب خوبی برای شما هستند. عوامل زیادی به کاهش فشار خون کمک می کند، مانند داشتن یک رژیم غذایی سالم، ترک سیگار، کاهش مصرف الکل، ورزش، و از دست دادن چربی اضافی بدن. با حمایت از این موضوع، مطالعات آزمایشگاهی و حیوانی نشان میدهد که کورستین ممکن است یک درمان مناسب برای بیماری های التهابی آلرژیک مانند آسم و سینوزیت باشد. علائم کمبود تیامین بسیار گسترده است و ممکن است به روش های مختلف در بدن ظاهر شود.

مکملهای چغندر برای تقویت عملکرد ورزشی مصرف میشوند، چرا که چغندر، جریان خون و رساندن اکسیژن به عضلات شما را بهبود میبخشد و همچنین فشار خون را در افراد مبتلا به فشار خون بالا، کاهش می دهد. شاه بیان میکند : ” مطالعات نشان میدهند که CoQ10 میتواند منجر به افزایش تعداد اسپرم شده و مورفولوژی آنها را بهبود ببخشد”. برخی از مطالعات نشان میدهند که مصرف منظم ویتامین C به مدت تنها ۳ ماه سیستم ایمنی را بهبود میبخشد و بدن را به طور کلی مقاوم نگه میدارد. همچنین جلبک دریایی منبع غنی ای از ویتامبن ب بوده علاوه برداشتن این ویتامین جلبک دارایی حاوی ید میباشد که می تواند عملکرد غده تیروئید را بهبود بخشد.

زردچوبه ادویهای است که اغلب در ادویه کاری، سوپ و غذاها استفاده میشود و حاوی ترکیبی به نام کورکومین است که سلامت روده را بهبود بخشیده و علائم IBS، از جمله: گاز، نفخ و یبوست را کاهش میدهد. کمبود ویتامین B1 اغلب به عنوان بری بری شناخته می شود و به عنوان مرطوب یا خشک طبقه بندی می شود.

بری بری مرطوب نوعی کمبود است که بر قلب تأثیر می گذارد، در حالی که بری بری خشک بر سیستم عصبی تأثیر می گذارد. پروبیوتیک ها جز باکتری های مفید هستند که در روده یافت می شوند. این میان وعده های کوچک چربی های سالم، پروتئین، ویتامین ها، و مواد معدنی را وارد بدن می کنند. سطح بالای آنتی اکسیدان هایی همچون فنولیک و مواد مغذی گیاهی در به برای خنثی کردن یا از بین بردن رادیکال های آزاد در بدن بسیار موثر هستند. در ادامه شما را با خواص ویتامین E برای پوست، مو، قلب و سلامتی بیشتر آشنا میکنیم.

دیدگاهتان را بنویسید