گلابی سرشار از ویتامینها و مواد معدنی است

این ویتامین نقش اساسی در ادامه عملکرد چرخه کربن دارد. در 100 گرم از این میوه خوش طعم و رنگ، حدود 12 درصد ویتامین A و C و 6 درصد پتاسیم مورد نیاز بدن وجود دارد. در این مقاله، ما بر میوه ستارهای تمرکز میکنیم و مشخصات تغذیهای و فواید سلامتی آن و همچنین نقاط ضعف احتمالی خوردن این میوه گرمسیری و همچنین نحوه تهیه آن را مورد بررسی قرار میدهیم. همچنین از کشیدگی عصب و رباط جلوگیری میشود. از این رو، دیسک برداشته میشود. لامینکتومی – در این روش، در این نوع از جراحی، قسمتی از استخوانی به نام لامینا را که بر روی عصب قرار گرفته برداشته میشود تا فشار کمتری به آن وارد شود و قسمت فشرده ستون فقرات آزاد شود.

دیابت نوع۱: در یکی از مطالعات نشان داده شد که مصرف ۲۰۰ واحد ویتامین D در روز خطر ابتلا به دیابت نوع ۱ را تا ۷۸٪ کاهش میدهد. میزان نیاز روزانهی افراد به ویتامین D، به سطح ویتامین D موجود در خون بستگی دارد؛ برای بیشتر افراد بین ۱۰۰۰ تا ۴۰۰۰ واحد در روز کافی است.

ویتامین E نیز نوعی آنتی اکسیدان است و به بدن کمک می کند تا در برابر بیماری ها دفاع بهتری ایجاد کند. سبزیجات برگدار سبز مانند اسفناج، سیب زمینی و اسکواشها نیز حاوی مقادیر قابل توجهی ویتامین B هستند. دانه های به، می توانند در درمان گلو و سایر بیماری های ویروسی نیز موثر باشند.روغن آن نیز مانع عرق کردن، تقویت قلب، کبد و معده می شود. آن را برای 5 ثانیه نگه دارید و 10 بار تکرار کنید. کاهش نقایص مادرزادی: شاید مهمترین دلیل مصرف مولتیویتامین، اسید فولیک موجود در آن است.

ویتامین B1 یا تیامین، برای ساخت آنزیمهایی که به تجزیه قند خون کمک میکنند ضروری است. دادن مکمل ویتامین آ به کودکان دچار فقر این ویتامین می تواند شدت و عوارض سرخک را کمتر کند. تیامین با آدنوزین تری فسفات (ATP) ترکیب شده و تیامین پیروفسفات را که یک آنزیم ضروری برای متابولیسم کربوهیدرات ها است، ایجاد می کند. این کار باعث می شود تا مشکلات گلو و مشکلات مربوط به چشم تسکین پیدا کند.

دیدگاهتان را بنویسید